نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
4468
-
الف
+

«سیروس مقدم» کارگردان «پایتخت» به سینما بازمی گردد

«سیروس مقدم »کارگردان سریال موفق «پایتخت» بعد از سال ها دوری از سینما به این عرصه باز می گردد.

به گزارش آی فیلم 2 ، «سیروس مقدم» کارگردان کهنه کار و موفق سریال های «پایتخت» در سن ۵۴ سالگی بار دیگر با فلم سینمایی «زیر زمین» عرصه سینما بازگشته است.

هنوز گپ و گفتی در خصوص تیم بازیگران و یا زمان ساخت فلم آقای مقدماعلام نشده، اما حضور او در فهرست نامزدهای سی و هشتمین جشنواره فلم فجر ایران می تواند بر جذابیت های این رویداد سینمایی اضافه کند.

فلمنامه سینمایی «زیرزمین» نوشته مشترک «محسن تنابنده» و مرحوم«خشایار الوند» مجوز ساخت دریافت کرده تا این کارگردان کهنه کار پس از سال ها بار دیگر چانس خود در سینما را بیازماید. 

سیروس مقدم با وجود کارگردانی چندین اثر سینمایی در میان مخاطبان به عنوان کارگردان آثار تلویزیونی شناخته می شود، شهرتی که بیش از همه به ساخت مجموعه سریالی پایتخت بر می گردد، سریالی که تاکنون پنج فصل آن منتشر شده و قرار است فصل ششم آن نوروز 99 از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نشر شود.

از جمله آثاری که وی تاکنون در تلویزیون کارگردانی کرده می توان به «پایتخت»، «میکائیل»، «اغما» و  «پلیس جوان» اشاره کرد، آثاری که اکثرا در ایامی مانند ماه رمضان و نوروز ساخته شده و از وی چهره ای محبوب ساخته است. 

از نکات جالب توجه فلم سینمایی «زیر زمین» می توان به فلمنامه آن اشاره کرد، مرحوم «خشایار الوند» نویسنده فقید سینمای ایران نگارش این اثر را انجام داده و حال بعد از نزدیک به یکسال از درگذشت وی، این فلم می تواند خاطره خوبی را نزد هواداران الوند زنده نماید. 

درپیوند با این خبر بخوانید:

دانلود فصل اول پایتخت

دانلود فصل دوم پایتخت

دانلود فصل سوم پایتخت

دانلود فصل چهارم پایتخت

دانلود فصل پنجم سریال پایتخت

دانلود سریال پلیس جوان

دانلود سریال میکائیل

دانلود سریال اغماء

ف ا/ ب م

نظر شما
ارسال نظر